marți, 12 mai 2009

Excursie in Mexic, Nov - Dec 2008. Cancun

Mexic e cu siguranta locul cel mai exotic unde am mers...e altceva.

Multa lume m-a intrebat cat a costat excursia: biletul de avion, luat din Bucuresti prin Marshal a costat aprox. 1100 Euro. Am facut escala in Amsterdam, drumul pana acolo fiind de 3 ore, iar din Amsterdam in Cancun inca 13 ore.
Drumul din Amsterdam a fost obositor, orele treceau greu, nu aveam deloc loc...imi vuia capul :(

Am aranjat pe net sa fim luati de la aeroport cu un microbuz. Plata s-a facut pe net, insa daca ajungeti acolo trebuie sa stiti ca totul functioneaza pe baza de bacsis. Oamenii nu asteapta sa le dai bacsis, iti cer pur si simplu. E drept ca la hotelul unde am stat erau foarte draguti si daca nu dadeai nimic, dar daca dadeai (chiar si un dolar), erau incredibil de draguti.











In Cancun am ales hotelul Grand Oasis. Am facut rezervarea pe net: camera dubla la hotel 5 stele, sistem super all inclusive, 10 nopti: aprox. 800 dolari.

Alegerea a fost excelenta: erau cam 6 restaurante cu specific (italienesc, mexican, tailandez, sushi, etc), baruri, spectacole in fiecare seara, piscine, cocktail pe plaja.

In Cancun exista 4 sau 5 hoteluri din lantul Oasis si puteam merge la oricare dintre ele sa mancam, sa ne balacim in piscine, sau chiar sa dormim.

Cancun e plin de hoteluri de 4-5 stele, totul e foarte aranjat, iar serviciile de la hoteluri sunt excelente.


Pentru a vedea si altceva in afara de Cancun, puteam merge in excursii organizate sau inchiria o masina si sa ne descurcam pe cont propriu. Am optat pentru a doua varianta.












Masina a costat 40 dolari/zi cu asigurare full. De mentionat ca benzina e foarte ieftina: aprox. 1/3 dolar/litru.
As mai merge in Cancun? Cu siguranta da:) Dar...exista un DAR: daca zac mai mult de o zi, o iau razna. Vorbeam si cu Ioni...data viitoare o sa facem un tur prin Mexic. Real life:)

Mai multe poze din Cancun gasiti aici




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu